Microsoft is buying control of Linux – Lunduke.com

lundi 26 mars 2018

Microsoft is buying control of Linux – Lunduke.com

Microsoft is buying control of Linux. At least as much as any one company can actually do. They are purchasing (with big sacks of cash) influence over some of the most critical and high profile Linux and Open Source organizations on the planet. Is this good ? Is this bad ? Is this a step on the road to “Embrace, Extend, Extinguish” ? I’ll leave that up to you to decide… but it’s definitely happening.

24 juin - Libre à vous ! Radio Cause Commune - Transcription de l'émission du 18 juin 2019

21 juin - Émission « Libre à vous ! » sur radio Cause Commune (25 juin 2019)

21 juin - OpenStreetMap, s'approprier son territoire - Émission La Voix Est Libre - Picasoft

20 juin - L'April présente à Pas Sage en Seine les 29 et 30 juin 2019 à Choisy-le-Roi (94)